2012. január 22., vasárnap

55 - 60 cm európai szőke haj 1 ft - Jelenlegi ára: 11 371 Ft .

Európai szőke haj eladó!!
Profi eladótól vásárolt , európai haj ! Nekem 2 hetet volt fent mert csak alkalomra tettem föl!
Nagyon szép, 55-60 cm hosszú keratinozott , ahogy levettéka  fejemről, úgy tettem egy zacsiba és ezért fölöslegessé vált. Nekem nincsen rá szükségem . Én 56. 000 Ft ért vettem , de nem vagyok szakértő csak egy laikus, nekem nagyon szép volt , nem kócolódott , hibátlan minőségű .
Rengeteg tincs de a képek magukért beszélnek!
Garanciát nem tudok rá vállallni és visszafizetés sincsen ezért indÍtom 1 ft ról mindenkinek annyit ér amennyit!  
Mindenki ennek tudatában licitáljon!!!
SZEKRÉNYÜRÍTÉS!! Rengeteg márkás , egyedi ruhát, kelléket, cipőt , és csajos dolgokat találsz meg nálam!
Minden 1 ft ról indul, az viszi aki a legtöbbet adja érte, kinek mi éri meg! Garancia és visszavásárlás ezért nincsen , csak az licitáljon aki ki is fizetni!
A képek magukért beszélnek!
Jó licitet mindenkinek! : ) : )


Jelenlegi ára: 11 371 Ft

Az aukció vége: 2012-01-20 21:42
. 55 - 60 cm európai szőke haj 1 ft - Jelenlegi ára: 11 371 Ft

Fontos